A Travellerspoint blog

Sügis

Kuidagi märkamatult on jälle kaks kuud mööda läinud. Sügis (kestab muide siiani) on olnud imeilus, väidetavalt lausa enneolematult soe ja heade ilmadega. Õigemini oli imeilus, sest 22. novembril meie mereääres ja metsas käigu keskel hakkas sadama, täpsemalt lausa kallama vihma ja see koos kena sügistormikesega kestis katkematult terve nädala. Nüüd on ilm küll parem uuesti, aga ikka pidevalt kipub midagi taevast alla tilkuma.
Vahepealse aja jooksul pole me kuskil reisimas käinud, vaid oleme leppinud oma koduse metsaga. Viriseda muidugi ei saa, sest see, mida teiste kutside kahejalgsete eeskujul Tervureni metsaks nimetame (tegelikult on ta hoopis Zoniënwoud), on päris suur ja meil on sellest 4,5-st tuhandest hektarist ikka veel palju läbi käimata. Pealegi oma põhiradu ei saa ju sugugi unarusse jätta, sest tahaks ju sõpradega ka kohtuda.

Metsaannid

Sõbrad (Sõber Orava pildil olev must plekk on minu pea)

Korra jõudsime ka randa.

Ja Aafrika muuseumis sai ka lõpuks käidud, õigemini sai täidetud minu ja Aglaia plaan vaadata üle selle muuseumi suur ja neljajalgsete hulgas populaarne park, kahejalgsetel jäi muuseumisse sisse ikka jõudmata.

Aafrika_muuseum.jpgAafrika_muuseum_2.jpgAafrika_muuseum_3.jpgAafrika_muuseum_4.jpg

Kui üle-eelmine kord blogisse kirjutades hõiskasin, et kõik kassid on kodus tagasi, siis septembris kolis meie juurest ära pisike Kissu, noh see päris minu ja Aglaia kass :(. Väikestviisi ikka loodame, et ehk juhtub veel üks ime ja meie teed temaga veel kunagi ristuvad. Seega on meil praegu iga liigi esindajaid kaks.

1. pilt Kiisu ehk meie maja valitsejanna 2. pilt Kiki ja mina

Novembri keskel tähistasime kahe aasta täitumist Belgiasse kolimisest minu ja Aglaia nomaadiloomusele väga südamelähedaselt ja vahetasime elupaika. Kõigepealt aitasime asjad ühes majas kokku pakkida ja siis 2 km kaugusel uues majas lahti pakkida (1,5 kg karamellkommide paki puhul oleks õigem öelda, et Aglaia pakkis selle omale kõhtu...). Esialgu oli uus kodu (sedapuhku möbleerimata) kaunikesti tühi ja mulle see avarus isegi meeldis.

Olin lausa solvunud kui kahejalgsed ennast pooleks päevaks IKEAsse unustasid, sealt hunniku ruumivõtvate kastidega koju tulid ja pärast suuremat sorti kruvimisega tegelesid. Tegelikult aga andis see kõik päris mugava ja tiibetlasesõbraliku tulemuse.

Igal juhul on vana kodu mõnusa jalutuskäigu kaugusel ja oma sealsele sõbrale, peaaegu naabripoisile, saame vahel ka tere ütlema minna, seda muidugi siis kui oma praeguste naabritega lävimisest aega üle peaks jääma. Uute naabritega võib igati rahule jääda. Ühel pool elab igavesti lahe taanlasest naabrimees:

Aia tagumises küljes on üleaedne aga selline:

Ja teisel pool küljes on üks vahva kass, kes meid küll pisut kardab ja mingisugused kodulinnud, kellega meil paraku senini pole ühist õhtusööki õnnestunud pidada ;) ...

Peale väsitavat kolimist ja kokku-lahti pakkimist käisime korra Hollandis Zeelandis. Samast kohast rääkisin ka eelmisel korral – Westhove loss koos oma mõnusate metsaradade ja rannaga. Oh kui hea oli vahepeal kogunenud „auru“ välja lasta.

Uuest kodust veel niipalju, et asume küll vanale kodule väga lähedal, aga tunne on nagu oleks maale kolinud – kiirtee enam ei kosta ning maja ümbruses ja ees üle tee laiuvad põllud ja karjamaad ja matkarajad. Nende olemasolu on tore, sest enam ei tähenda kahejalgsete ütlus, et täna oleme kodused enam sugugi kolama mitteminemist... no oma maja ees jalutamine ei ole ju kodust ära minek. Ülihea on see praegu, mil kahejalgsed on igatalviselt vastikud ja meid Aglaiaga üldse omapäi jätta ei taha, rihmata jalutamisest kuulda ei taha ja kodust kaugele jalutada ka ei taha, et äkki viimaks vaja Aglaia mõne pealetükkiva noormehe pärast süles koju tassida... (Phähh! Nagu mina ei suudaks ise Aglaia au järele valvata...)

(Vasakus ülanurgas paistev punane maja on muide meie oma)

Ongi selleks korraks kõik ja kohtumiseni Eestimaal, kuhu talvepuhkust veetma peaksime jõudma detsembri keskpaigas.

Posted by Naksitrall 08:03 Archived in Belgium

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.